چمدان: محمد محب خدایی در این یادداشت نوشته است:

«در گردشگری ما پتانسیل‌های زیادی وجود دارد و بحث زیرساخت‌ها در این حوزه نیز در حال بررسی است، اما آنچه امروز به آن در حوزه گردشگری نیاز داریم اندیشه است که در این زمینه رسانه‌های تخصصی نقش بسیار مهمی می‌توانند ایفا کنند.

نشریات تخصصی می‌توانند در تولید ایده و فکر در زمینه گردشگری در کشور بسیار موثر و کمک کننده به معاونت گردشگری باشند. بنابراین هرچه تعداد این رسانه‌ها افزایش پیدا کند قطعا اتفاقات بهتری رخ خواهد دارد. از طرف دیگر دانشگاهیان در کنار رسانه‌ها در این زمینه نقش پررنگی خواهند داشت.

رویکرد ما در معاونت  گردشگری تعامل با رسانه‌ها خواهد بود و تلاش خواهیم کرد با همه رسانه‌ها از صدا و سیما، نشریات و سایت‌ها گرفته تا گروه‌هایی که به ایجاد رویداد یا ایونت‌ها می‌پردازند در تعامل باشیم. از سوی دیگر نیز تاکید داریم که رسانه‌ها در حوزه گردشگری، همه گروه‌ها به ویژه کودکان را مخاطب قرار دهند تا در آینده با شرایط بهتری در زمینه گردشگری روبرو باشیم.

حضور  «چمدان» در عرصه رسانه‌های گردشگری و میراث فرهنگی نیز در صورت پرداخت عمیق به موضوعات مرتبط می‌تواند به پویایی این حوزه کمک کند.»