چمدان: ابوالفضل مکرمی فر افزود: از ۲۵ اسفند سال ۹۷ تا ۱۵ فروردین ماه کنونی ۶۱ فقره شکایت از طریق سامانه یاد شده دریافت و در این راستا اقداماتی همچون مذاکره تلفنی با شاکی، اعزام بازرس به محل، برخورد با واحد متخلف، اخذ رضایت شاکی و ثبت در سامانه ملی ۰۹۶۲۹ انجام شد
وی ادامه داد:  حدود ۱۶۳ میلیون ریال بابت اضافه دریافتی از شاکیان به آنان برگشت داده شد و با واحدهای متخلف نیز برخورد نظارتی و قانونی لازم صورت گرفت
سامانه نظارت بر خدمات سفر با شماره تلفن ۰۹۶۲۹ مشکلات و شکایات مرتبط با نحوه عرضه خدمات به گردشگران در زمینه های مختلف سفر را به صورت شبانه روزی بررسی می کند
از ۲۵ اسفند ماه سال ۹۷ تا پانزدهم فروردین ماه کنونی بیش از ۱۴ میلیون و۳۰۰ هزار زائر و مسافر به استان خراسان رضوی سفر کرده اند.