چمدان :  لیلا اژدری سرپرست دفتر بازاریابی و تبلیغات گردشگری که پروژه تبلیغ و معرفی ایران در حاشیه جام جهانی و همچنین حضور تورها و طرفداران ایرانی به این بهانه در روسیه را پیگیری می‌کند یکشنبه ۱۲ آذر ۹۶ درباره برنامه‌ریزی‌های سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری گفت: جام جهانی یک فرصت ویژه برای معرفی ایران است، رویکرد سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری نیز استفاده از این ظرفیت است، برای همین ما از آژانس‌های گردشگری می‌خواهیم علاوه‌بر این که هواداران تیم‌های فوتبال را برای تماشای مسابقات جام جهانی به روسیه می‌برند، مُبلغ ایران هم باشند.

او افزود: اقلام تبلیغاتی و بسته‌ها از طریق سازمان در اختیار آژانس‌هایی که قرار است تور جام جهانی اجرا کنند، قرار می‌گیرد تا علاوه‌بر کسب و کار خود، برای جذب گردشگر هم تلاش کنند.

اژدری درباره تبلیغات محیطی ایران در آن فضا گفت: برنامه‌هایی در این زمینه داریم، اما باید طرح کسب و کار و تحلیل هزینه‌کردها مشخص شود تا درباره آن مشخص‌تر صحبت کرد.
  تصاویر هدایای فدراسیون فوتبال ایران به فیفا پیش از قرعه‌کشی جام‌جهانی

وی اضافه کرد: سازمان بودجه خوبی برای تبلیغ و معرفی ایران در فرصت جام جهانی در نظر گرفته، اما چون هنوز برنامه‌ها نهایی نشده، نمی‌توان درباره مبلغ این بودجه مشخص‌تر صحبت کرد.

سرپرست دفتر بازاریابی و تبلیغات گردشگری درباره زمان نهایی برای تعیین تکلیف بودجه و برنامه‌های جام‌جهانی، اظهار کرد: اولین بازی تیم ملی ایران در جام جهانی، ۲۵ خرداد سال آینده است، بنابراین تا پایان سال همه برنامه‌های مرتبط با جام جهانی مشخص و اعلام می‌شود.